domingo, 7 de junio de 2009

dissabte, 6 / juny / 2009

M'HAN ROBAT LA BICI !!!!

M'HAN ROBAT LA BICI !!!!!

Ara mateix estic que no m'ho crec , fet pols , desprès de tot el que estic i estem pasant personalment amb la mort ahir de la tietan , avui m'han robat la bici ... la meva novia, era quelcom molt personal .
Avui tot me la sua , no deixa de ser quelcom material , però en aquests moments es dur hasta això.
qualsevol ajuda per petita que sigui serà agraïda , mireu internet , mireu botigues ....
GRÀCIES COMPANYS/ES.

le han robado la bici al gran massai xavi , cualquier cosa decirnos algo , gracias!!!

4 comentarios:

  1. NOMES FATABA CHAMPION , ANIMS I MOLTA SORT!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Està ple de fills de puta robabicis ... i sembla que va en crescendo, i inclús m'han dit que per encàrrec i tot ... haurien d'anar numerades (tipus les Orbea però amb quelcom indestruible) i que els reparabicis no n'agafessin per reparar si no van identificades ... però això també és una altra batalla ...

    Molta sort i ànim ...

    ResponderEliminar
  3. Xavi: desgraciadament si! esta ple de fills de puta!!!!

    Gracies!

    ResponderEliminar